Wanneer je een evenement organiseert, is het belangrijk om te zorgen voor de juiste faciliteiten. Een belangrijk en vaak onderschat aspect? De toiletten. Standaard dixies en toiletwagens zijn vaak niet meer voldoende, vooral als je gasten een luxe ervaring wilt bieden. Dit is waar Pop-up Toilet Events in beeld komt. Wij bieden verhuur toiletten die zowel luxe als duurzaamheid combineren, en dat zonder vervelende geurtjes of lange opbouwtijden. Onze luxe toiletunits zijn een revolutionaire oplossing voor elk evenement. Bekijk onze producten of neem contact met ons op en ontdek hoe we ieder evenement naar een hoger niveau kunnen tillen.
Bij Pop-Up Toilet Events brengen we meer dan alleen revolutionaire en geavanceerde toiletoplossingen; we delen een verhaal van passie, vakmanschap en innovatie met jou. Ons hart klopt voor het creëren van de perfecte toiletbeleving voor jou, zonder compromissen op het gebied van flexibiliteit, veiligheid en hygiëne. Onze missie strekt zich uit verder dan de Nederlandse grenzen; wij zijn er trots op dat we wereldwijd erkend worden als de pionier in flexibele toiletvoorzieningen voor zowel particulieren als bedrijven.
Door ons eenvoudige plug-and-play systeem, is het aansluiten van een pop-up toilet kinderspel. Slim en nieuw ontworpen, uitschuifbare toiletten, met in het oog springende gekleurde led verlichting voor de beschikbaarheid. Doordat je met onze unieke toiletunits je eigen toiletgroep kunt samenstellen op elk gewenste locatie, huur je het exacte aantal benodigde toiletten.
Bij het organiseren van een evenement komt er veel op je af. Locaties, catering, entertainment en ga zo maar door. Toch is er één essentieel aspect waar vaak niet voldoende aandacht aan wordt besteed: de toiletten. Of het nu gaat om een bruiloft, festival, bedrijfsfeest of sportevenement, de toiletten moeten niet alleen schoon en functioneel zijn, maar ook aansluiten bij de uitstraling van je evenement. Standaard toiletwagens of dixies kunnen dan een enorme afknapper zijn. Ze zijn vaak stankgevoelig, onhygiënisch en passen niet bij de luxe die je voor ogen hebt. Dit kan het geheel van je evenement behoorlijk aantasten, want een ongemakkelijke toiletervaring zorgt voor ontevreden gasten. Dit wil je natuurlijk voorkomen! Kies voor verhuur toiletten van Pop-up Toilet Events!
Gelukkig is er een oplossing: verhuur toiletten van Pop-up Toilet Events. Onze toiletunits zijn geen standaard optie, maar bieden de ultieme luxe. Geen vervelende geurtjes, geen onhygiënische toestanden, en geen lang wachten op een schoon toilet. De units zijn ontworpen met zowel comfort als duurzaamheid in gedachten, zodat jij en je gasten geen compromissen hoeven te maken.
Onze toiletunits bieden de volgende voordelen:
Bij Pop-up Toilet Events begrijpen we dat een goed toilet niet alleen draait om functionaliteit, maar ook om ervaring. Daarom bieden wij verhuur toiletten die passen bij het niveau van jouw evenement. We zijn er trots op dat we steeds weer klanten kunnen helpen bij het creëren van een stressvrije en luxe ervaring voor hun bezoekers. Klanten die bij ons hebben gehuurd, zijn enorm tevreden over de kwaliteit en het comfort van onze toiletunits!
Dit kan hier door middel van het offerteformulier op onze website, of mail naar contact@popuptoiletevents.nl of bel met 055 – 3121271. In alle gevallen wordt er een offerte naar je toe gestuurd per mail.
Nee, voor onze toiletten hoeft geen borg betaald te worden.
Ja hoor, dit is mogelijk. Of je nu een feest thuis organiseert of een grootschalig festival, wij leveren aan iedereen.
Wij hanteren een minimale afname van 5 units, meer mag natuurlijk altijd.
Wij kunnen onze toiletten bezorgen en ophalen op maandag t/m vrijdag. Als jouw evenement in het weekend plaats vindt, bezorgen wij de toiletten op vrijdag & halen deze maandag weer op.
“We hebben dit jaar voor het eerst gewerkt met Pop-up Toilet Events en we hebben zóveel positieve reacties gekregen van onze bezoekers. De samenwerking in de voorbereidingen liepen heel strak en we zijn ontzettend blij met hoe alles is geregeld.”
Tonny
Spiegeltent Festival